Liki puoli miljoona euroa kulttuurille allokoinut Elämysraha-kampanja on SweepBankille vasta alkua

SweepBank allokoi menestyksekkään avauskampanjan kautta yli 440 000 euroa kulttuurille ja ravintoloille. Seuraavaksi SweepBank lanseeraa täysin digitaalisen Mastercard-luottokortin ja kutsuu asiakkaat mukaan kehittämään palveluaan.

Syyskuussa Suomen markkinoille saapuneen SweepBankin Elämysraha-kampanja on herättänyt viime kuukausina paljon kiinnostusta. Pankki talletti kampanjan ajan kaikkien uusien asiakkaiden tilille 20 euroa käytettäväksi kulttuuriin ja ravintoloihin tukeakseen korona-ahdingosta kärsiviä aloja. Rahaa allokoitiin kampanjan aikana yhteensä yli 440 000 euroa. SweepBankin tekemän tutkimuksen mukaan valtaosa asiakkaista aikoi käyttää saadun rahan joko ravintolaan tai yllättääkseen läheisensä. 

“SweepBankin avauskampanja oli kokonaisuudessaan onnistunut, ja sen myötä pystyttiin tukemaan yhteiskunnan elpymistä koronapandemian aikana ja allokoimaan rahaa niille toimijoille, joille ihmisten aktiivisuus on elinehto. Tämä kampanja on kuitenkin vasta alkua ja lähitulevaisuudessa on myös paljon kiinnostavia tempauksia luvassa”, kertoo Multituden markkinointijohtaja Elina Himberg.

Tällä hetkellä SweepBankilla on käynnissä Mastercardin kanssa toteutettu giveback-kampanja, jonka myötä SweepBankin asiakkaat saavat ensimmäisestä yli 50 euron arvoisesta Mastercard-mobiilikortilla tehdystä nettiostoksesta kymmenen euroa takaisin*. 

Seuraavaksi luvassa on virtuaalinen luottokortti ja asiakasyhteisö

SweepBank uudistuu ja kehittää toimintaansa vauhdilla. Palvelulla on tällä hetkellä yli 35 000 asiakasta, jotka on tarkoitus ottaa pian myös osaksi palvelun kehitystyötä. Pankki lanseeraa alkuvuodesta asiakasyhteisön, joka on avoin kaikille niille asiakkaille, jotka haluavat osallistua palvelun suunnitteluun ja kehittämiseen. Yhteisön kautta SweepBank tulee muun muassa lähettämään asiakkailleen kyselyitä selvittääkseen rahankäyttötottumuksia tai toiveita palvelukehitykseen liittyen. Lisäksi yhteisöön kuuluvia asiakkaita kutsutaan työstämään esimerkiksi tiettyjä ominaisuuksia yhdessä palvelun kehittäjien kanssa. 

SweepBank lanseeraa markkinoille myös täysin digitaalisen Mastercard-luottokortin, jonka ominaisuuksia ja käyttötapoja tullaan pohtimaan yhdessä asiakkaiden kanssa. 

Lähde: STT Info

Trackbacks & Pings

Leave a Reply